U Hrvatskoj predstavljen Novi Volkswagen

 – Osvježeni tonalitet marke spreman je za novi svijet mobilnosti
– Mobilnost se mijenja, a Volkswagen slijedi taj put
– Izgled marke postaje znatno mlađi, digitalniji i općenito moderniji 

Volkswagen je jučer pred predstavnicima medija, partnera i prijatelja
marke Volkswagen predstavio svoj novi vizualni identitet. Prezentacija
novog loga i novog izgleda marke, pod motom „Novi Volkswagen“,
održala se u specifičnom prostoru stare Vršilnice u Zaprešiću. Izgled
marke postaje općenito mlađi, digitalniji, a time i moderniji. Uz novi
identitet, prisutnima je predstavljen i novi Passat, prvi automobil koji na
hrvatsko tržište stiže u novom vizualnom identitetu.

Volkswagen unveils new brand design and logo

Prezentacija se održala u prekrasnom ambientu obnovljene Vršilnice u Zaprešiću. Za vrijeme bana Josipa Jelačića ovaj se objekt koristio za preradu žita, i dio je imanja “Jelačićevi dvori” na kojem je živio i sam Ban Josip Jelačić i njegova obitelj. Vršilnica je najstariji takav objekt u
Hrvatskoj, potječe iz čak 17. stoljeća i spomenik je nulte kategorije, a nedavno je potpuno obnovljena i restaurirana, pripremljena za nove izazove, namjene i novo vrijeme.
Znakovito, novi vizualni identitet marke Volkswagen predstavljen je upravo na ovom mjestu koje baš kao i marka Volkswagen ima bogatu i dugotrajnu povijest, a nedavno je dobilo novo,
modernije ruho. Novi vizualni identitet osvježio je temeljne vrijednosti marke: humanost, otvorenost, fokusiranost i smisao za humor te dodao novu vrijednost, nadahnuće - koja bi nas trebala potaknuti da uvijek koračamo prema naprijed. Svjetska premijera novog vizualnog identiteta održala se u rujnu na Sajmu automobila u Frankfurtu, a u Hrvatskoj on stiže s prvim danima studenoga. S novim izgledom „Novi Volkswagen“ postat će općenito vidljiv i opipljiv u
dizajnu vozila, kontaktu s kupcima i izgledu poduzeća. Cilj je stvoriti novo, suvremeno i fascinantno iskustvo marke od 360° diljem svijeta i putem svih kanala.

U nastavku prenosimo što su čelni ljudi marke rekli o novom vizualnom
identitetu i što sve možemo očekivati u budućnosti.
Glavni dizajner marke Volkswagen, Klaus Bischoff, bio je ključni sudionik
razvoja novog korporativnog identiteta:
„Novi dizajn branda pokazuje mobilnost koja se sasvim prirodno odvija u
životima ljudi. Volkswagen je oduvijek činio neizostavan sastavni dio tog
procesa. U novom dobu mobilnosti to znači sljedeće: ‚digital first‘ i bez
filtara.“ Za razliku od uobičajene prakse u industriji novi izgled marke nisu
razvile vanjske agencije, već zajednički tim Volkswagen dizajna i marketinga.
Realizacija je u potpunosti integrirana u rekordnom roku od devet mjeseci u
okviru koncepta Power House koji je Volkswagen kreirao posebno za ovu
svrhu, pri čemu su uključena sva područja poduzeća.
Povodom promjene identitea marke Jürgen Stackmann, član uprave marke
zadužen za prodaju, marketing i postprodaju rekao je: „Volkswagen je
takoreći donio i implementirao hrabre odluke u gotovo svim područjima
poduzeća. Sveobuhvatni rebranding logična je posljedica novog strateškog
usmjerenja naše marke. Vrlo sam ponosan na ono što smo postigli: ‚Novi
Volkswagen‘ krasi snažan i svjež te pozitivan i simpatičan izgled.“
Novi izgled nije samo hrabriji i šarolikiji, već je i digitalno orijentiran od
logotipa marke do slika. Vizualni dizajn marke uvelike se razlikuje od načina
na koji se Volkswagen dosad predstavljao. Jochen Sengpiehl, direktor
marketinga marke Volkswagen, objašnjava: „Ubuduće načelno više neće biti
važno prikazati savršen reklamni svijet. Želimo postići življi izgled koji bismo
još više približili ljudima, zatim u većoj mjeri zauzeti perspektivu kupca i
pričati autentične priče.“ Fokus više neće toliko biti na samim automobilima,
već mnogo više na svijetu ljudi i njihovom doživljaju mobilnosti.
Simbol i znak marke predstavlja novi logotip koji postaje moderniji, jasniji i
jednostavniji. Sveden na svoje bitne sastavne dijelove i dizajniran u novoj
plosnatoj 2D izvedbi logotip će biti fleksibilan u upotrebi i izvrsno
prepoznatljiv u digitalnim medijima. To se također odnosi na nove signale
marke poput piktograma, tipografije, boja ili smjernica za izgled. Marka je
prvi put dobila zvučni logotip koji će zamijeniti raniji slogan marke. Osim
toga, glas marke Volkswagen u budućnosti će biti ženski.
Novi dizajn marke rezultat je strategije Transform 2025+, koju je Volkswagen
pokrenuo u jesen 2015. godine. Sada se marka priprema za drugu fazu
strategije: uvođenje svoje strategije električne mobilnosti i digitalizacije. To
uključuje potpuno novo usmjerenje komunikacije poduzeća s njegovim
kupcima. Volkswagen će prvi put biti u prilici izravno komunicirati s kupcem
–umrežavanjem vozila, trgovine i kupca u Volkswagenov ekosustav koji je
usredotočen na kupca. Volkswagen prerasta iz proizvođača automobila u
pružatelja usluga mobilnosti koje nadilaze vlastiti automobil kupca. U tu će
se svrhu promijeniti struktura prodaje marke zajedno s trgovinom te će se
uvesti novo usmjerenje marketinga.