T-Cross i Cara Delevingne su #MoreThan1Thing

T-Cross i Cara Delevingne su #MoreThan1Thing

 → Volkswagen započinje europsku kampanju za predstavljanje
modela T-Cross
→ Cara Delevingne zaštitno je lice i ambasadorica kampanje
→ Integrirana kampanja od 360° uz TV spot, tiskane reklame i jumbo
plakate te digitalne sadržaje i sadržaje na društvenim mrežama
→ Jürgen Stackmann, član uprave zadužen za prodaju: „Cara
Delevingne i T-Cross savršen su spoj: dva mlada, cool i svestrana
talenta.“

S ciljem predstavljanja modela T-Cross na tržištu tvrtka Volkswagen
započinje s kampanjom za svoj najnoviji SUV model u Europi. Integrirana
kampanja od 360° obuhvaća TV spot, tiskane reklame i jumbo plakate te
digitalne sadržaje i sadržaje na društvenim mrežama. Zaštitno lice i
ambasadorica kampanje za model T-Cross je Cara Delevingne. Krilatica
#MoreThan1Thing opisuje svestranost kako vozila tako i njegove
ambasadorice.

Za Jürgena Stackmanna, člana uprave marke Volkswagen odgovornog za
prodaju, marketing i postprodaju, 26-godišnja Britanka, koja ima brojne
profesije i strasti, idealan je odabir: „Cara Delevingne i model T-Cross savršen
su spoj: dva mlada, cool i svestrana talenta. Cara je utjelovljenje krilatice koju
smo osmislili za model T-Cross – ‘More than one thing‘. Vrlo sam zadovoljan
ovom suradnjom.“
Cara Delevingne jedan je od najpoznatijih modela već gotovo cijelo desetljeće,
a istovremeno je i uspješna pjevačica, glumica, aktivistica i poslovna žena. U
svom privatnom životu uživa u surfanju i sviranju bubnjeva, a voli i fotografiju.

U novoj kampanji tvrtke Volkswagen njezina je svestranost čini idealnom
ambasadoricom modela T-Cross jer predstavlja prirodu vozila na kreativan i
živahan način.
Cara Delevingne o modelu T-Cross: „Smatram da model T-Cross odlično
odražava mene i moju osobnost na zabavan, mladenački, raznolik i svestran
način jer se može transformirati brzinom koja vam odgovara. Brz je i elegantan
– sve u jednom.“
Novi model T-Cross najnoviji je član SUV obitelji tvrtke Volkswagen. Od svoje
svjetske premijere ovaj model upotpunjuje SUV modele marke u segmentu
malih vozila. Zahvaljujući svom izraženom stilu, praktičnosti, fleksibilnosti,
povezivosti i ekonomičnosti ovaj urbani crossover model u mnogočemu
postavlja nove standarde u svojoj klasi. Upravo je njegova svestranost glavni
fokus kampanje od 360° pod hashtagom #MoreThan1Thing. Kampanju su
razvile te je provode agencije DDB Berlin, DDB Hamburg i adam&eve/DDB
London.
TV spot će se prikazivati diljem Europe, uključujući i Hrvatsku od 23. travnja.
Odabrane sadržaje kampanje možete pronaći na internetskoj stranici tvrtke
Volkswagen.
Dodatni materijali, uključujući slike, videozapise i intervju s Carom Delevingne,
dostupni su na adresi Volkswagen Newsroom.